星期四, 8月 18, 2005

暑假的SFN

尋晚終於打爆左SFN。 但原來我做錯左少少野,拎唔到第十個人....算了,看劇情就成....(某WA4都未係100%完成....太難了 xd),俾我打得爆已經好難的了....
SFN最後boss....保志同條惡龍合而為一,攻略中說佢咩屬性魔法都會出,但佢打我時只出兩招秒殺我的攻擊,闇之穿身攻擊同埋火焰轟飛攻擊(同RS最後個boss冇分別,中一下
= 即死),問題是我唔可以好似RS咁走人,只靠朋加出手,SFN中我唔主攻會死的 zzzD 得29枝水,倒水都唔得啦...最後係避佢招(因為唔係喪放火),空位時射幾箭(中晒之後扣五份一血,呢把弓真係強),之後win了。



結局,森久保用最後力量把幫手的二人送走,然後自己飄去紅色的月亮,打算用盡所有力量將佢封印(掛),點知出手前同保志吹水,說力量本身就沒有正義和邪惡之分,全都是看使用者的想法,即是說你用的是闇魔法,但只要用得其所就不會有問題,另外的話題就是,世界上有力量的人就應該變成劍用外敵對抗,沒戰鬥力的就盡量把自己變成有用的盾,互相補元...最後就是叫保志一聲「大哥」



俾佢深深感動(?)之後,保志答應月之*族同呢個大boss(觸手龍)唔會再出現,永遠都唔會,送走左森久保,然後紅色的月亮變回原狀,保志就這樣回到森久保的父母那邊.....保志背景係,小時候家中俾強盜打劫,仲俾人當成人質,因為太害怕所以先覺醒了闇之力(係咁樣掛),然後再挑起什麼什麼戰爭,要把這些醜陋的(?)人類盡滅,人類是不應該在這個世界上存在的



打完,世界又一片和平,就由男女主角的手一起保護,拜山時兩人沉醉於浪漫的氣氛之中,鏡頭影到遠處,原來…綠川(林久保個阿哥)仲未死,故事就是到這裡完結。很行的故事,很麻煩的遊戲,秒殺是最偉大的,而13xLV都被秒殺就是罪行。

0 Comments:

張貼留言

<< Home