星期二, 9月 13, 2005

癲佬正傳 #1

話說昨天是開學日,但早上就用了兩小時半完成一話….
真係好順心順手順意(他朝有日post左出黎就知點解xd)
永遠寫到自己最喜歡的東西就會去得好快
相反可能文筆會比平時差到無倫…有時間的話,一定會改的
之不過呢…講講頭十話中有邊部份係特別喜歡的

#1 - #3 開頭係曾經寫過的四個開頭當中,都有出現過的畫面
所以被採用了 =﹏=v 曾經出現過怪物 老師死掉之類
最後…竟然變成了把那兩兄弟插入故事中作結…
艾洛爾和艾勒爾係曾經在LOH後寫過的某一文中(沒公開)
當主角團的其中二人啦?設定上炒成一碟…同和泉兄弟炒了
但世界上就是有咁多對雙生子嘛….算吧 xd
開始時曾經想過…把那個叫峰的生物改名啦..但睇過LOH見到
咁多個角色冇改過名,但就係得呢個改左…傻的都知係邊個的啦
所以其實改唔改都實有人知是什麼怪現像 =﹏= 不過改左之後
Hou 同 Kou就唔成立了…然後就整唔到個HK的了 zzzD
翔龍俾我整大左…個年紀….當事人知道的話…可能會殺掉我 -o-
中村呢個姓氏直copy某作品的一個老師,唔知有冇人知係咩
#3出現的某精靈咒語…原本是想用類似魔美中的東西
但係會變得好怪!!!
三話中最喜歡的對白是改驚爆的某句對白…
「昨晚我望著那盒刺身的藏身地,它好像拼命的傳出『吃我吧,吃我吧﹗』的聲音,我經過很多考驗才可以把它留到現在這一刻的﹗」
我會盡量善用這些偉大的點子!!
迪亞獸被當作神物留下來了,如果唔係…嵐就會自己一個人的了
到時候要寫佢在家中一個人說話…就會好怪的了,
唔係太識寫,但盡可能會努力的了….
剎係原創人物啦,#3中也有不少精靈族的東西出現...
第一章完結後就會到訪那裡的了,到時就知道精靈編的主角會是怎樣

#4 - #7 校園們聯賽「最強」的序章 健登場的部份
年齡上都係比峰和翔龍大一歲…翔龍同健在若干年前就認識的了
覺唔覺得健的戰鬥能力比LOH時高很多?
接下來再有戰鬥的話…應該會表現得更強
兩把槍可以結合在一起,暫時設定係左手的叫神風(速度高)
右手的叫烈風(攻擊力高),合作一起的叫暴風(武器所有能力提升)
名字係…一時想出來的 :D 冇任何原因….xxxd
嵐矢以嵐的哥哥登場,性格有一點輕挑,但戰鬥力強得不像話
名字叫作這樣,可能係…佢招超必同箭有關 x>
另外的就是..以我所知,嵐矢同嵐都叫作Arashi…這是特地搞成咁
有兄妹feel嘛…
校園中入圍「最強」的LOH系以外人物
有兩個係以前某些沒公開的角色,有個將會同護打一場(xd)
而其他的都是平均分配..
古娜竟然在這部份中俾我插到個位入…但好似有點怪
我希望接下來唔會有新角色再咁樣插法,我會改的了

#8 - #11
古娜 嵐矢 康 卡爾 護 遙 望 以上N個人都會在這部份出手
以古娜為大活躍,飛黎飛去?攻擊招名暫時都係會用big2那堆名
之後唔排除會用冰做的麻雀作武器…一定有呢個可能!!!
嵐矢那魔法…可能表達得唔夠好,但以後會盡力的了
護同遙的戰鬥中…其實想遙都出返一招半招,但算吧
大把時間,呢次就俾護出手 :D 寫佢地戰鬥呢part真係好爽
所以又係有可能寫得唔夠好…一直想有個以音樂作武器的角色
之後會考慮o下會唔會用埋十字弓…但飛行武器應該會俾慈
望出手了,手上的武器會是咭片…有整過招名的,但..最後被delete了
慈的戰鬥力將會變得強得不像樣(其實所有角色都係的了)
因為這些強並不適用於某些敵人身上 小香都在某話中路過…
#11未post出來,但就係所謂寫得超順心的一話…
猜想得到是什麼東西吧…? 應該會知道的…
#12寫完之後就會post出來的了

#1 - #11就是這樣了,估計第一章會有十六十七話左右
鈴…可能會在最後先出場,又可能下一章先出..我對你唔住!! Z~

0 Comments:

張貼留言

<< Home