星期日, 10月 09, 2005

十月新番OPED看後感

新番們,我等左半年以上的black cat...終於肯死出黎 。口。 很喜歡主角個髮型同埋個樣,但套衫就....^^"

OP片好聽 + 好睇...那女聲好強,圖可在笨笨那邊睇...:D ED就不想多說,只可說「唔係我杯茶」...算了

Blood+...SEED-D後同一時段播放的東西 OP由SEED-D op3唱的那女人唱...真係好好聽...條片就,太高深,睇唔明

然後就係比特第二部,新增角色....絕對防禦似的東西,但髮型極不討好,套衫都有一點...(完全同之前的角色唔夾)

好似飛走左某兩個人,首新OP聽極都覺得好難聽 我要回以前果兩個人算了....@!#*!)$*! ED叫可以接受

好似係第一次找男的來次ED....=﹏= 又唔叫佢找AIM來唱OP...真damn 等睇IGPX...bt ing...

IGPX KO了...本鄉老師監督物 主角們的cast...雖然一早睇過,但是...好似新了一點,冇個識...(路人倒是識唔少 XD)

OP ED叫好聽....嗯嗯,幾好唔錯 XD

高機動幻想.....OP ED都係好聽之物,比IGPX更好聽 xd CAST唔錯...但主角好似全女打,OP中有一兩個男角的..但都係女角勁D...

男的好似冇機用,見住佢拎槍的說 XD 有福山配像是路人一樣的角色(沒長看,但cast list中放好後就是 XD)

十月新番...好多野想睇,但邊套會追到最後呢...? 好似的灼眼的吸引力勁D....blood+..抱歉,女主角未吸引到我...男主角...呢套有的嗎?

不過故事應該幾好的,一開始我家斑太都在說「爆血爆得咁型的?」....v﹏v

black cat沒看漫,等那作者的新作...吧 所以而家追動就一定的了,除非好似武種咁啦........=﹏=

好多新歌聽...(新番是這樣的了,tv ver們的攻擊...=﹏=) 會看的...真係得好少...但歌曲們實在太好聽(好聽的多數是女唱..今季咩事?)

男歌手們死掉了嗎 XD!?

0 Comments:

張貼留言

<< Home